Arkema Import

Service & Garantie

Algemene informatie over onze service & garantie

Is er iets niet goed gegaan? Toch niet tevreden over het gekozen product? Is het product kapot? Dat is erg vervelend. Daar gaan we wat aan doen!

Onderstaand vind je de meest voorkomende vragen en de oplossingen! Staat jouw oplossing er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@arkemaimport.nl

Heb je een retour?

Ben je toch niet helemaal tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst kan het product aan ons retour gestuurd worden. Dit kan door ons een e-mail te sturen.

Dit zijn de stappen om een product naar ons retour te sturen:

  • stuur ons een e-mail naar het e-mailadres info@arkemaimport.nl. Zet hierin naam, e-mailadres, telefoonnummer, ordernummer en de reden van het retour (dit heeft geen invloed op retourname)
  • gebruik de originele doos om het product retour te sturen of gebruik een eigen doos
  • Verzend het pakket via het dichtstbijzijnde postkantoor. Wij sturen het juiste retouradres via de e-mail

Belangrijk om te weten

Wij vinden retouren geen probleem. Het is alleen wel belangrijk dat we de producten in ongeopende verpakking en ongebruikt retour ontvangen. Je bent ook zelf verantwoordelijk voor de staat waarin Arkema Import het pakket ontvangt. Zorg dus dat alles zorgvuldig wordt verpakt!

Geld terug

Als het product in originele staat, in ongeopende verpakking bij ons binnenkomt storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. We streven ernaar het geld binnen 10 werkdagen terug te storten.

Nog vragen?

Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via de e-mail. Dit kan naar info@arkemaimport.nl

Is het product kapot geleverd? 

Dat is natuurlijk erg vervelend. Dat moeten we dan ook zo snel mogelijk oplossen. Wij houden namelijk niet van kapotte producten. Op al onze producten zit dan ook minimaal drie jaar garantie.

Is het product fysiek kapot?

Dat is erg jammer. Het product mag aan ons retour worden gestuurd. Gebruik hiervoor dezelfde methode als hierboven beschreven voor retouren.

Werkt het product niet na installatie?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We raden je aan eerst nog eens goed de handleiding door te lezen. Is er ergens iets niet helemaal goed gegaan? Zit er een draadje los? Werkt dit niet neem dan contact met ons op via info@arkemaimport.nl

Wij zullen dan zo snel mogelijk terug bellen om het probleem te bespreken en verder te zoeken naar een oplossing. Verander bij voorkeur niks aan de opstelling van de vloerverwarming en zorg ervoor dat in het ergste geval de vloerverwarming nog vervangen kan worden.

Als ook onze oplossingen niet helpen nemen we het product retour. Dit verloopt volgens de retourprocedure zoals beschreven bovenaan deze pagina. Tegelijkertijd zullen we zorgen dat met spoed nieuwe spullen worden geleverd zodat de vloerverwarming alsnog geïnstalleerd kan worden.

Is het product stuk gegaan binnen de garantieperiode?

Ook hier gaan we direct mee aan de slag. Belangrijk is het in dit geval om te controleren of iets in de omgeving van de vloerverwarming is veranderd. Kun je nagaan wat er stuk is? Is het de thermostaat of is het de vloerverwarming zelf? Is er iemand met de meterkast bezig geweest? Is de thermostaat aan en uit geweest? Is de thermostaat van zijn plek geweest? Is er een gat geboord in de vloer waar de vloerverwarming zit? Er kunnen veel oorzaken zijn voor het niet functioneren van het systeem. Probeer zoveel mogelijk uit te sluiten. Kijk ook eens in de gebruiksaanwijzingen van zowel de vloerverwarming als van de thermostaat en zoek hier naar oplossingen.

Helpen deze oplossingen niet of wil je iemand spreken? Zoek dan via de e-mail contact met ons. Wij bellen zo snel mogelijk terug.

Mocht het product niet meer werken dan bieden we verschillende garanties:

  • op de thermostaat zit twee jaar volledige garantie. Wij leveren gratis een nieuwe
  • op de StickyMat, Foilheater en Warmup Cable zit garantie gedurende de levensduur van de afwerkvloer op elektrische werking. Hier zijn wel enkele voorwaarden aan verboden. Deze kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van de vloerverwarming. Voldoet u aan de voorwaarden? Dan krijgt u gratis nieuwe vloerverwarming geleverd. Voor installatie dient u zelf zorg te dragen
  • op de Warmup betonkabel zit 10 jaar garantie.

 

Zoek je contact met ons?

Stuur ons een e-mail!

info@arkemaimport.nl

Bel ons!

0800 – 023 5192